Äääntligen

börjar saker och ting att börja klarna för mig tror jag :) en del i alla fall...
I torsdags så va jag på möte på vuxenstuider för att prata om mina program som jag har sökt att jag kände att dom inte va helt rätt eller i alla fall inte i rätt ordning, haha! Ooovanligt! Så när jag kom dit så satt vi och pratade i två timmar  vilket hon annars inte brukar göra utan hon brukar hålla stenhårt på att mötena bara ska vara en timma långa. De enda jag pratade om i två timmar va bara dans och hur mycke jag tyckte om att dansa och bla bla bla :D och grejjen är den att jag har inte sökt nå dansprogram alls av alla mina val som jag skulle diskutera med henne om så hon tyckte de va väääldigt konstigt att jag inte hade gjort de. Jag kan säga att de är på grund av att jag inte känner att man kommer kunna göra någon riktig karriär av de eller tjäna några bra pengar inom de utan då måste man verkligen vara engagerad till 200% och lägga ner hjärta och själ om man ska lyckas inom de. Så hon sa att jag skulle gå hem och fundera över mina val tills nästa gång som vi ska ha möte som är om ungefär 1 ½ vecka så de ser jag verkligen fram emot.

Tatchi och jag har börjat prata en del med varandra igen :) varken hon eller jag har haft så mycke tid efter vi tog studenten men så är de med alla i princip och vi har pratat lite om att vi ska ut i stan nästa helg förhoppningsvis och sen att vi kanske ska åka på språkresa nästa år tillsammans till Los Angeles :D wihooo så de hoppas jag verkligen att de blir av fan.
Helena och jag har pratat om att vi ska åka ner någon helg nästa år till Göteborg tillsammans och sen kanske till Thailand om man har råd att åka dit ;P så de är nog bäst att man börjar spara pengar redan nu så att man har råd att göra allting som man vill :D Då börjat kanske inte månaden bra direkt eftersom jag va inne i stan idag med mamma och då köpte jag en Canda Goose jacka som kostar 6000:- NK så nu får man lov att börja jobba tillbaka dom pengarna, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0