Myskväll med mamma och pappa

När jag vaknade idag så skickade jag iväg ett sms till mamma för att höra om hon ville följa med mig och handla mat efter hon hade slutat jobbet. Så hon ringde upp mig sen när hon hade tid och de ville hon göra så då passade hon på att fråga mig om jag ville följa med henne hem till henne och pappa eftersom vi ändå ska åka till Söderbärke imorgon och gratta min farbror George som fyller 50år. De passade mig alldeles utmärkt eftersom jag ändå inte hade tänkt att gå ut ikväll utan jag hade tänkt att köpa chips och dipp och kolla på Sex And The City The Movie som jag äntligen har köpt nu :D då kunde jag lika gärna göra de hemma hos mamma och pappa. Dessutom är de så skönt att komma iväg från hemifrån och komma ut till landet lite, till naturen :)

Efter vi hade kommit fram och lastat av oss alla saker så undrade pappa om jag ville följa med honom och kolla efter en gran som dom ska ha utanför på tomten eftersom mamma fyller år den 1:a advent :)
De ville jag gärna göra men de va skit mörkt och snårigt i deras skog, som tur va så hade jag fått låna en pannlampa av pappa så jag såg vart jag gick i alla fall :) de hjälpte lite men fan jag halkade runt i dendär jävla skogen efter en gran som vi tills slut hittade och var "nöjda" med, den fick duga i alla fall tyckte vi så vi tog tillbaks den och satte upp den på tomten så nu lyser den så fint så :)
Sen var de dags för mat då mamma hade lagat iordning kallops som va uuunderbart god :D vilket jag sa till mamma att hon måste lära mig att laga de så att jag kan laga de hemma sen till middag någon dag, hehe!
Medans mamma gjorde iordning maten så gjorde jag iordning dippen som vi skulle ha till dippen men tyvärr så såg vi inte Sex And The City The Movie utan vi såg dansbandskampen istället vilket jag tycker är jävligt bra så mig gjorde de inge :) får se filmen någon annan dag istället helt enkelt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0