Fika ändå

Fick ett sms från Hanna på jobbet sen då hon frågade om vi kunde träffas :) vilket jag gärna ville så vi bestämde oss för att vi skulle ta en fika på Nya Konditoriet som ligger nära mig, hehe! Usch vad vi snackade en massa skit hit och dit, vilket va ganska skönt också eftersom vi inte har träffats på ett bra tag :/ tyvärr!
Precis under fikan så ringde mamma som skulle komma förbi mig idag och frågade om jag skulle äta med henne och Patrik vilket jag ville så då fick jag knata hem istället men kommer nog träffa Hanna ganska snart igen :P eller inte, haha! Hon pluggar och jobbar så hon har inte tid så ofta och dom gånger hon har tid så vill hon bara ta de lungt vilket jag kan förstå henne :) hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0