Förkyld

Förkylningen den blir bara värre och värre tycker jag =/ hemskt nu när de är fredag och helg för jag har inte tid att vara sjuk månaden framåt för jag är uppbokad varje helg vilket är skit roligt :) men de jag behöver är nog att vila upp mig och bli frisk vilket jag nog inte kommer bli på ett halvår eller nåt när jag har slutat här eftersom jag jobbar på en förskola :D haha!

Ikväll så bär de av till Elin som fyller 23år :) grattis gumman! Blir först tjejmiddag med ungefär 10 tjejer om jag och Helena hinner dit i tid annars så kommer vi tills festen börjar :D haha!
Skulle komma rätt så mycke folk enligt Elin eller hon hade i alla falla bjudit en massa folk så får se hur många som dyker upp och om vi går ut sen också för jag har lust att dra till Farbror ikväll eftersom Sur & Ful ska uppträda där ikväll. Hur sköna snubbar som helst :D men som sagt de visar sig väl ikväll hur allting blir för först måste jag ner till centrum och lämna in tre par skor som behövs klackas om och sen behöver jag hitta något fint att ha på mig ikväll =) mina två andra försök dom två senaste dagarna har inte varit någe vidare, har inte ett hittat ett skit som jag skulle vilja ha =/ hata hösten med alla deras tråkiga färger, usch usch!

Nu ska jag snart iväg med barnen på förskolan och gympa en av dom andra fröknarna :/ får se hur de går eftersom jag bara har varit med på gympan en gång tidigare och då fattade jag typ ingenting av vad jag skulle göra eller rättare sagt vad som krävdes av mig att jag skulle göra. Dessutom denhär gången så går jag med en av fröknarna som jag inte riktigt har fått kläm på vad hon tycker om mig :/ jobbigt jobbigt asså!
Får väl helt enkelt göra de bästa av situationen istället och slänga mig in i utmaningen och se hur de hela slutar, gott eller ont? :P hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0