Inhopp & Planer inför helgen

Stojj och stim ända ut i dagarna långa :) idag så fick jag vara med dom små barnen och hjälpa till eftersom en fröken ringde sig sjuk så jag fick hoppa in istället för henne. Så allt som allt är de 3 fröknar borta idag, chefen är på konferans ute i Sandhamn där min storebror jobbar som kock =) en annan jobbar inte på torsdag alls utan är ledig då och den tredje är sjuk som sagt så de är lite och stå i men de får lov att funka :P hehe!
Idag så går jag till klockan 4 sen efter de så tänkte jag åka förbi centrum en snabbis och inhandla lite mat och gå till systemet eftersom jag kanske inte hinner de imorgon för då stänger jag, slutar halv 6 då.

Planerna inför helgen är att på fredag så blir de utgång med Jessica i alla fall vad jag vet :) hon skickade sms igår och frågade om jag ville hitta på något på fredag och visst är inte jag den som säger nej till att hitta på något med mina kompisar. Så vi bestämde att vi kanske ska vara hemma hos mig eftersom hon inte har sett mina nya lägenhet ännu eller så blir de hemma hos henne :) men om vi är hos mig så har vi nära till allting och behöver inte oroa oss över de, hehe!
På lördag blir de avskedsfest hemma hos mig eftersom Emma åker iväg till England nästa torsdag och kommer plugga där i 3-4 år som sagt :( tyvärr så kunde Elaine inte komma hem till helgen, kostar för mycke att åka fram och tillbaks till skolan varje helg men vi bestämde oss för att vi ska överaska Emma borta i London med att komma dit veckan före jul eller något sådan eftersom jag har fått 8 dagars semester från dehära jobbet som jag måste ta ut innan jag slutar vid årets slut :D överlycklig över de, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0