Klippt mig?!

Igår skulle jag ha träffat Sanna eller Hanna för att kika runt lite i centrum, kände mig på shoppinghumör men tyvärr så har jag ont om pengar just nu :( måste börja omprioritera tror jag va de är för något jag verkligen vill ha. Kanske borde ge upp krogen nu ett tag fram över fast varje gång jag ska göra de så kommer de förhinder, till exempel så dubbelbokade jag mig i helgen på lördagen eftersom Sara ska fira att hon fyller 20 år då vilket jag har lovat henne sen längesen att jag ska komma på sen frågade Tatchi om jag ville hänga med henne ut på lördag och fira henne eftersom hon också fyller 20 år så fick säga tyvärr till Tatchi att de får bli en annan gång. På fredagen så fyller Elin 23 år så då ska hon ha kräftskiva samtidigt också =) helgen efter de på lördagen så ska jag grilla med mitt gamla jobb (CityMail) då Heidi vill att jag ska hänga med henne ut för hon ska fira att hon fyller 20 år :/ De vi kom fram till va att jag kunde äta med mitt gamla jobb och sen gå ut med Heidi och dom inne i stan för förmodligen skulle Tatchi komma på de så då kan jag gratta henne då :D

Igår så va jag och klippte mig eftersom de inte blev något med Sanna eller Hanna på L'image precis vid mig :) nära och bra! Däremot så visste jag inte riktigt hur jag ville ha min frisyr, de enda jag visste va att jag ville ha kvar mitt låååånga hår som jag har sparat så pass länge :) Fick iaf en friyr, snarliknanden den som jag hade förut när jag klippte mig så jag tänkte att nu ska jag komma till jobbet imorgon så ska dom få se =) jo men tjena är de någon som har sagt något om min frisyr än?! Nej inte en jävel inte ens Helena, min "storasyster" har inte sagt något alls :/ men de är inge typiskt när de gäller mitt hår, hahaha Måste i princip klippa de jättekort för att få någon reaktion överhuvudtaget.

I alla fall, idag på jobbet så åt vi fröknar och barn lunchen ute istället för inne :) tänkte att de skulle vara lite mysigare än att sitta inne vilket vi gör varenda dag, dag ut och dag in liksom men kallt va de i alla fall om händer tyckte jag :P Blev att vi gick in sen för att fira ett barn på dagiset med glass istället för att man inte skulle bli så kall av glassen eftersom de redan va så kallt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0