Lööördag

Lördagen blev betydligt lugnare än fredagen i alla fall =) blev inte lika full och bakis eller full blev jag men inte lika mycke skulle jag kunna tro, haha! Kanske för att de inte blev någon efterfest denna gång utan man gick hem och la sig direkt och så va de inte så taggat under kvällen heller eftersom de inte va så himla mycke folk på Farbror men Sanna va full som vanligt :P hehe! Älskar dig gumman <3 Har saknat dig jätte mycke och de va längesen vi träffades också men vi kunde inte prata så mycke utan de får vi ta någon annan dag i stället över en fika när vi båda har tid med de.

Innan vi skulle ut så gick jag ner till centrum för att hitta något att ha på mig men de va inte de lättaste utan blev att man fick gå tomhänt hem istället för att vänta på att Emma skulle komma med mina leggings som jag hade bett att hon skulle köpa till mig :) så nya leggings hade jag i alla fall, leggings som ser ut som läder eller vad man ska säga och till de blev de en svart tajt klänning från Gina Tricot och ett rött skärp till och ett par pumps som är i leopard med lite glitter och stilettklack :P vilket Emma hjälpte mig att välja ut. Tack sötis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0