Min snälla söta mamma

Mamma mötte vid station efter jobbet, hon bjöd mig på middag eftersom hon skulle iväg och sjunga vid klockan 7 så då är de onödigt för henne att åka ända till Nivsta fram och tillbaks när hon kan komma hem till mig och hålla mig sällskap en stund :)
Direkt efter maten så hoppade jag in i duschen för jag höll på att somna vid matbordet :/ om jag inte skulle ha hoppat in i duschen på en gång så skulle de nog aldrig ha blivit av skulle jag kunna tro, haha!
Men vad händer inte när jag skulle sätta mig framför datorn efter min sköna dusch jo då såklart så börjar msn krångla efter ett litet tag vikket jag verkligen haaatar när de händer =/ Man håller på att snacka med en massa folk och helt plötsligt så loggas man ut :@ irri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0