Saknad & Arghet

Pratade nyss med Emma i mobilen på rasten på jobbet, hon bekräftade att de blir förkrök hemma hos mig på lördag i min nya lägenhet med Mathias,Sanna och möjligtvis Niclas också då vi ska ha avskedsfest för Emma som åker iväg till England nästa torsdag och kommer plugga där i 3-4 år :) :( är både glad och ledsen för hennes skull eftersom jag kommer att sakna henne så fruktansvärt mycke när hon åker men hon kommer att komma hem och hälsa på under loven :)

På jobbet så har de inte varit en enda lugn stund, inge ovanligt om man jobbar på en förskola men jag är helt slut i huvudet och längtar tills de blir helg så man kan få koppla av lite :) Idag så slutar man klockan 5 och efter de så ska jag nog förbi systemet hade jag tänkt och inhandla lite till helgen som kommer för sen efter de blir de direkt hem och börja laga mat,städa och röjja upp hemma i lägenheten. Ser ut som ett enda bombnedslag just nu pga alla jäkla kartonger som står överallt som JAG får packa upp inte får man någon hjälp av sin storebror som man bor där med nej nej utan han är hemma skitar ner och sen åker han bara tillbaks till Sandhamn och jobbar :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0