Arg på mig själv :@

Jag bestämde mig för att jag ska ringa till ett jobb som en kompis har tipsat mig om men jag är så feg och nu har jag skjutit upp de hela i några dar och de gör bara saken värre sen så skulle jag ha bokat fler körlektioner för längesen också men de har jag också skjutit upp nu ;/ blir arg på mig själv. Hade tänkt ta tag i saken idag på rasten men de har inte blivit av men jag måste höra med min arbetskollega/kompis om jag har fått de andra jobb som hon har rekomenderat mig på så jag vet vad jag ska säga om när jag kan börja och så så de är de första jag måste göra.

Imorgon blr de kanske att åka till Enskede med Hanna och äta middag med några kompisar till henne då en av dom fyller 21 men får se hur vi gör, inte bestämt oss än :) :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0