Dopdag för lilla Lukas

Ska snart börja fixa iordning mig ska bara ta och äta lite lunch först för att sen åka till Väsby på dop, är ute hos mamma och pappa just nu i Nivsta och hälsar på lite :) Efter dopet så ska jag kanske in till stan sen för att fika med en gammal klasskompis som jag inte har träffat sen studenten i princip, ska bli kul!
Senare ikväll så får vi se om de blir nån utgång eftersom jag har varit så sugen på att gå ut nu, har inte varit ute på krogen på några helger nu så tycker att de börjar bli dags, däremot så kommer jag att bryta mitt löfte som jag skulle hålla :/ att jag inte skulle gå ut på krogen förräns jag ska till Sweden rock i sommar :) men lite får man väl tänja på gränserna ibland när begäret är för stort? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0