Fan nu jävlar blir de andra bullar!

Tog mig i kragen när jag kom hem efter jobbet idag, tog fram cykelpumpen och gick ner till cykelkällaren för att borsta bort dammet från cykeln och satte igång att pumpa upp däckerna för att sen dra ut i de fina vädret och sätta sig på cykeln och ta sig en runda. Då visade de sig att bakdäcket hade bilventil så fick ta mig sakta men säkert till Statiol för att använda pumpen där, fattade inte hur pumpen fungerade så frågade den som var framför mig om han kunde hjälpa mig och de gjorde han gärna :D När däcket var pumpat så va de bara att sätta igång och jag va ute och cyklade i ungefär en timma och snacka om att man har latat sig rejält efter jag slutade på CityMail, höll på att dö! Så jävla jobbigt va de men jag kom hem till slut och nu värker mina ben, kommer nog att ha världens största träningsvärk imorgon :/ men då känns de att jag lever i alla fall och att de jag gör ger någon effekt också :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0