Halsfluss?

Är precis hemkommen från mammas jobb där jag har skrivit klart texten om vad jag har reflkterat kring dom två kapitlerna som jag har läst ur boken "Tio år efter skolreformen" och skrev även ut texten på mammas jobb eftersom jag inte har någon skrivare hemma :/ måste nog ta och skaffa de, ha prioritet nummer ett :) Så nu är jag alldeles trött och slut i huvudet och ska hoppa i säng för att kunna komma upp imorgon men först måste jag ta fram kläder som jag ska ha på mig imorgon vad de nu kommer att bli.

Planerna inför valborg blir nog att åka ut till mina föräldrar eftersom jag känner i halsen att jag snart kommer ha halsfluss för jag har haft skit ont i halsen idag och nu gör de ont även när jag pratar så får se om de har blivit värre imorgon. Om jag åker ut till mina föräldrar under valborg så kommer vi nog åka ut till en brasa där va alla samlas :) hoppas på att de kommer bli grymt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0