Mysmiddag med mig själv ikväll? :)

Blev inge av att åka med Hanna till Enskede, kände att jag inte riktigt orkade att ta mig hem därifrån sen på kvällen så då funderar jag istälelt för att kanske köpa nå god mat och nåt gott vin och sätta mig hemma och ha en mysmiddag för mig själv och unna mig lite lyx, vad sägs om de? :) De borde jag väl förtjäna efter en lång och hård arbetsvecka och nu när de dessutom är sånt himla fint väder ute :) hoppas bara att värmen håller i sig till kvällen också så man kanske kan sitta ute på balkongen och äta. De enda problemet som finns är att mina grannar ser rätt in på min balkong så de känns inte så roligt att sitta och äta där medans dom ser på :/ äsch man får väl lösa de på nåt sätt... Sen efter middag eller imorgon på förmiddagen så ska jag städa upp i lägenheten har jag tänkt för nu börjar de bli stökigt igen och de är inge roligt att ha de så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0