Nykter helg!

Min alkoholfria helg var en svår utmaning men jag klarade av den tack vare att jag åkte ut och hälsade på mamma och pappa annars skulle jag nog ha varit jääävligt frestad att gå ut eftersom de va flera som skulle komma till Väsby som jag inte har träffat på lääänge men jag stod emot frestelsen :D stort utav mig tycker jag!
Så nu idag så ska jag stanna kvar hos mamma och pappa för att äta lite lunch/middag och sen så ska jag åka hem till allvaret för imorgon så är de jobb som gäller och jag vill verkligen inte jobba :/ tur att jag har Helena på jobbet i alla fall :P och snart går min anställning ut i maj så de är kanske dags att börja söka jobb för annars står jag där i skiten :/ Helena på mitt jobb slutar samtidigt som mig och hon jobbar som personlig assistent och har fått in mig på en tjänst där men de är ingen stor tjänst men de är i alla fall nånting att börja med :) så dom ska väl ringa mig snart förhoppningsvis så att jag kan komma på intervju och pratade med dom och så :)
Har verkligen stooora förhoppningar på att jag får dehära jobbet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0