Sjuuuk :(

När jag kom hem från jobbet i tisdags så somnade jag direkt på soffan och när jag vaknade så kände jag mig så illamående men gick ändå upp för att hänga upp tvätten och under tiden som jag höll på med de så kom de en stor våg av illamående och jag börjar att spy för fulla muggar, tur att jag va nära toaletten för de gick inte att hejda och jag som ALADRIG spyr och då menar jag aldrig men efteråt kände jag mig lite bättre men de va bara att ringa chefen och säga att man inte kan komma och jobba imorgon så låg i sängen hela dagen igår och mådde bara illa. Jag kan inte äta nå mat utan dricker bara yoghurt men mår illa av de med så kommer vara hemma resten av veckan och helgen kommer nog också bli lugn får se hur man mår om man kanske orkar att gå på bio eller ta en fika inne i stan med en kompis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0