Strul och åter strul!

Första dagen på jobbet efter att man har varit sjuk i en vecka och de första man får veta är att två kollegor är sjuka och att imorgon ska vi ha brandutbildning och personalmöte då jag har bokat in en körlektion så de känns ju skit kul. Berättade de för chefen när hon ringde men hon skulle höra av sig under dagen om jag kunde slippa både brandutbildningen och personalmötet :/ så hoppas på de eftersom de är min sista körlektion och i sånna fall så måste jag av boka den körlektionen idag senast kl.13:00 så hoppas att hon hinner ringa före dess annars så måste jag betala för den lektionen i alla fall fast jag inte går på den, typiskt! Eller så skiter jag i de och ringer nu på en gång och avbokar lektionen, vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0