Tankar som driver en till vansinne!

Jag förstår inte riktigt hur mycke jag kan sitta och tänka och fundera på saker och ting, om och om igen :/ blir alldeles trött i huvudet men ändå så forsätter jag...

På fredag så ska jag äta middag med Hanna antingen ute någonstans eller göra iordning middag hemma hos mig och bara ta de lungt :) så kommer att behöva städa iordning lägenheten ikväll eller imorgon så de ser snyggt ut om hon kommer förbi :) resten av fredagen kommer bli lugn eftersom jag ska på dop på lördagen då Lukas min kusin ska döpas!
Sen kommer nog förmodligen lördagskvällen också att bli lugn eftersom jag har gjort ett löfte med mig själv som ni kan läsa om i ett tidigare inlägg. Man kanske ska köpa något gott och sitta och svulla framför tv:n och se på någon bra film på lördagskvällen, vad sägs om de? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0