Tio år efter förskolereformen

Sitter och försöker pina mig igenom två kapitel ur boken "Tio år efter förskolereformen" "Nationell utvärdering av förskolan" som jag måste läsa och reflektera och skriva 1 A4 om och de går huuur segt som helst, har grus i ögonen och kan inte hålla dom öppna men jag måste vara klar tills på onsdag då vi ska på ett dialogseminarium och prata om dehär och läsa vad alla andra har skrivit för tankar. Saken är den att jag inte fattar nånting, som vanligt :/ och därför blir jag ännu mer irriterad och inte vill göra dehär alls men jag MÅSTE de :(

Lämnade in min önskan om semester idag till chefen idag så nu har jag bara 7 arbetsdagar kvar se slutar jag på förskola och har semester i 9 dar sen börjar jag jobba som personlig assistent vilket kommer vara väldigt spännande men också väldigt skrämmande eftersom de är nytt och nånting som jag aldrig har gjort förut men som kommer att bli en ny erfarenhet i livet :)


Nej nu ska jag ta och gå ut och sätta mig på balkongen, ta en cigg och läsa mer än bara en sida ur boken vilket de är jag har gjort hittills!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0