Förskola!

Är på mitt gamla jobb i Rosersberg och jobbar idag på förskolan Maskrosen och nu har jag rast innan vi ska äta lunch och sen ha vila. Jobbar till 17 idag och imorgon ska jag jobba här med 8-14 sen ska jag åka direkt till pappas jobb för att kolla på en bil som jag möjligtvis ska köpa, en vit Volvo 440 :) de är pappas arbetskollega som ska sälja bilen.

Efter jobbet så ska jag åka till Märsta för att handla lite på Willys, behöver ha hem lite basvaror så passar på att åka till Willys då eftersom de är mycke billigare där :P
Sen måste jag nog förmodligen tanka också så får väl ta och svänga förbi JET sen också eller om jag gör de imorgon bitti efter att ha varit hos pappa och kollat på bilen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0