Irland - England

Ber så hemskt mycke om ursäkt för att jag har varit så dålig på att uppdatera min blogg men jag har jobbat dygnet runt känns de som och har haft full upp men nu ska jag försöka bättra mig på den fronten.

Helena har precis gått hem från mig efter att ha varit här och ätit middag och så har jag bakat mockarutor och en toscakaka så efter maten så blev kaffe och fika, mumsigt gott.
Vi har nu suttit och diskuterat en massa om våran tripp som vi ska göra om 1,5 år och ungefär såhär ser våran resplanerare ut, säg till vad ni tycker om ni har några bra förslag på vart man kan åka eller olika sevärdheter.

  • Irland ( ca 1 vecka)
  • Manhattan/NY (ca 1 år) JOBBA
  • Bil till Las Vegas vidare till LA (ca 1 vecka)
  • Lämna bilen i Houston/Texas (ca 1 helg)
  • Mexico (ca 3-4 dagar)
  • Båten till Hawaii (ca 3 dagar)
  • Flyg till NZ (ca 1 vecka) roadtrip
  • Båten till Australiens syd/östkust (ca 1 år) JOBB
  • Båtluffa Indonesien upp till Malaysia (ca 1 månad)
  • Tåget till Thailand (ca 1 månad) KANSKE JOBBA
  • Flyg till Madagaskar (ca 1 veckor)
  • Båten till Mozambique (ca 3 dagar)
  • Tåg/buss till Tanzania, Kenya, Uganda KANSKE VOLONTÄR, Kongo, Central Afrika, Nigeria, Ghana, Guinea, Senegal, Western Sahara, Kanarieöarna JOBBA, Marocko (ca 1 år)
  • Båten till Spanien vidare till Frankrike (ca 3 veckor)
  • Bil till England/London (ca 1 vecka)
  • Flyg hem till Stockholm!!!


CA 3,5 ÅR!!!


Kommentarer
Postat av: Kevins mamma Mia

Shit va coolt med roadtripp!

Åh va bra. ja gavar ihjäl mig av reklamen så risken är att jag blir en sån här jobbig typ som gravar igenom hela filmen men det bjuder jag på!

2009-08-04 @ 20:01:03
URL: http://svalan87.blogg.se/
Postat av: Kevins mamma Mia

fett bra ju !;) hahhaha

gud ja kommer typ föda hahha

när ska ni åka=

och enfråga hur har ni råd?



Puss

2009-08-04 @ 20:22:06
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0