Kattungar!

Har precis varit iväg och kollat på katter hemma hos min pappas arbetskollega för att kolla ut en katt åt mig men mamma fastnade även för en katt så de kommer väl sluta med att mamma kommer hem med en till katt och pappa blir skogstokig :D
Jag fastnade för två stycken katter och har svårt att bestämma mig för om jag ska bara ta en som jag tänkte från början eller om jag ska två eftersom då har dom sällskap när jag inte är hemma MEN dom kommer leva rövare hemma i lägenheten då! Hmmm ja jag har ju ett tag att bestämma mig på så får grubbla över hur jag ska göra :) men vad tycker ni?

Nej nu ska jag gå och hjälpa mamma med middagen (pannkakor blir de) :) Är ute och hälsar på dom lite, får passa på när jag ändå är ledig för en gångs skull men imorgon blir de fest, min kusin fyller 22!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0