Regn

Vaknar upp och ser att de regnar utanför fönstret så jag vände på mig och somnade om igen för att vänta på lite bättre väder men de har inte blivit nåt ännu förutom att de äntligen har slutat regna.

Tänkte ta och fixa iordning mig i tid för en gångs skull så jag slipper springa runt som en irren höna överallt för att hinna med tåget till jobbet, jobbar 17-24 idag och även imorgon men sen är jag ledig ända fram tills på onsdag :) uuunderbart!
Hoppas bara att jag får låna en sak av mamma och pappa imorgon skulle vara skönt att låna en sak av dom när jag ska jobba imorgon men berättar inte vad för de är fortfarande hemligt!

Onsdag - Jobba från 17-24
Torsdag - Jobba från 17-24
Fredag - Möjligtvis åka och kolla på en katt.
Lördag - Två av mina kusiner fyller år och så blir de nog förmodligen utgång till Magget.
Söndag - Slappdag!!!


Här kommer en liten musikvideo som kanske piggar upp denna trista onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0