Sony Ericsson W715

Va nere i centrum idag på förmiddagen och köpte mig en ny mobil eftersom den som jag hade innan gick sönder eller rättare sagt ingen hörde mig när jag pratade i mobilen så de va ingen idé att ha den kvar utan de blev en Sonya Ericsson W715 så just nu ligger den på laddning och sen är den klar att börja leka med. Älskar nya elektroniska saker för de är så roligt att göra om allting och göra allt så mycke finare än man hade innan :D

Passade på att köpa ny hårfärg idag också när jag ändå va nere i centrum och jag gick in på Kicks igen och sa att jag inte blev nå nöjd med min hårfärg utan att jag ville att den skulle vara ännu rödare än de jag köpte men de hade dom inte och inte H&M heller så då kilade jag in på ICA istället och till min lycka så hade dom en intensiv röd hårfärg som dom hade sänkt priset på så jag passade på att köpa två stycken på samma gång!!!
Efter mitt lilla centrum besök så kilade jag in på min mammas jobb men hon va inne i kyrkan då (hon är vaktmästare) så jag kila in dit och då va de gudstjänst så de va bara att sätta sig ner i en halvtimma och lyssna på gudstjänsten för att sen kunna prata med mamma och visa min nya fina mobil för henne :)
När jag väl kom ut ur kyrkan så spöregnade de ute vilket gjorde mig nedstämd men jag tog mig i kragen och gick till banken för att skaffa ett nytt bankomatkort, mitt som jag har nu är från stenåldern typ och de går ut nästa år ändå så jag passade på att kila förbi där så nu kommer mitt nya fina bankomatkort hem om 3-5 bankdagar!
Visst har jag varit duktig idag som har hunnit uträtta så många ärenden?

Sony Ericsson W715

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0