185 dagar kvar

...till Sweden Rock och snacka om att jag längtar, vill bara komma bort ett tag och rensa skallen på alla tankar som man går runt och grubblar på och skita alltihopa. Allt jävla skit som finns i Väsby som man är så sjukt jävla trött på och inte blir de bättre heller!
Ska nog ta och börja lyssna på mina RIKTIGA vänner som bara vill mitt bästa eftersom de annars bara blir problem, vilket hände igår när jag va ute på Farbror vilket förstörde heeela kvällen så nu sitter jag här hemma hos mina föräldrar istället och tar de lungt men är sjukt jävla bakis från igår och lite minnesluckor har man också vilket inte sen som en höjdare.

Men men skit samma som sagt nu längtar jag till Europes konsert som är den 28 december på Hovet och sen längtar jag till Sweden Rock som är 9-12 juni nästa år :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0