Europe 28 december, Hovet

Då har man varit och hämtat ut Europe biljetterna som jag har köpt, ena ska pappa antingen få i födelsedagspresent eller i julklapp hade jag tänkt mig och de blir tredje gången vi går på Europe då. Första gången va 2004 då va de bara jag och pappa som gick på konserten och vi hade ståplats, andra gången va 2006 då gick jag med pappa, mamma och mitt ex då hade vi sittplats vilket sög och nu 2009 ska vi gå på Europe igen och nu har vi ståplats igen :) Alla tre konserterna har varit i Hovet, så nu har man äntligen nånting att se fram emot nu när man har fått dom här trista nyheterna att jobbet som jag jobbar på går i KK :/ men man får väl försöka att se de ljusa i de hela om de nu finns något ljus i tunneln för mig. 
Såg ju även Europe på Sweden Rock i somras så de är inte sååå längesen jag såg dom men man kan inte missa någon av deras konserter nu när dom äntligen gjorde comeback 2004 efter så många års uppehåll så man vet ju inte hur länge till dom håller på :) så man får passa på helt enkelt!

Över till något roligare eller både och imorgon ska Helena ha fest eftersom hon åker iväg utomlands och kommer att vara borta i TVÅ månader :( Avundsjuk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0