Fuck fuck fuuuck!!!!!!

Vilken rolig nyhet vi fick på mötet igår på jobbet, vi kommer timanställda kommer att bli uppsagda f.o.m årsskiftet pga att företaget inte går runt men dom ska försöka se till så att alla får jobb ändå hur de nu kommer bli de vet jag inte så nu får man börja sätta sig ner och börja söka jobb IGEN!
Däremot dom som är fast anställda kommer att få jobb inne på Flygeln så dom är redan säkra med att få jobb....

Den här nyheten känns speciellt rolig just nu när de snart är jul och nyår och man ska gå runt med en knut i magen och känna att man inte har den blekaste aningen om hur nästa år kommer se ut. Så de är en jäääävla bra start på de nya året!!!!!
Jag hann jobba där i 1 MÅNAD innan vi denhära nyheten och de känns som om dom kunde ha meddelat mig innan jag sa upp mig från mitt andra jobb men tydligen så visste dom ingenting förräns i torsdags då "chefen" hade fått ett brev om dehära men som vi alla andra säger så måste dom ha vetat om dehär tidigare för de kan inte bara komma som en chock för "cheferna" liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0