Idol final 2009

Då äre idol finalen ikväll då och jag va iväg efter jobbet och handlade lite gott som jag kommer bunkra upp framför tv:en och bara njuta av idol.
Kvällen kommer bli helt komplett om Erik vinner annars går allting i kras, Erik har varit grymt överlägsen över alla sen första dagen :)
Imorgon jobbar man så får se om man hinner se resultatet av vem som vinner eller om man ser på datorn efter jobbet imorgon :/ Ska även se om jag hinner svänga förbi farmor och farfar på söndag då de är lucia, får nog komma lite senare än alla andra eftersom jag även jobbar på söndag. Jag ska väl inte klaga över de eftersom jag snart är utan jobb, två veckor kvar sen vet jag inte vad jag gör :S Ovissheten tar kålen på mig och jag har världenes största ångest över att jag kanske kommer vara utan jobb efter årsskiftet.
Håll tummarna för mig att jag hittar något i tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0