Sammanfattning av 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag åkte iväg på mina allra första festival, Sweden Rock vilket va de roligaste jag varit med om!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga men detta nyår så blir de nog några, får se om jag håller dom. 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Haha ja de kan man lungt säga :)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, vilket jag är glad över.
5. Vilka länder besökte du? Inga dehär året tyvärr men de blir de ändring på nästa år istället!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Hmm en helt egen lägenhet kanske.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 1-7/6 Sweden Rock och 28/12 Europe konserten!
8. Vad var din största framgång 2009? Ingenting :(
9. Största misstaget? Oj, största? Ja de finns nog lite smått och gott att välja mellan.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, lyckligtvis inte! 
11. Bästa köpet? Sweden Rock biljetten till nästa års festival :D wihoooo!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, skor och väskor! 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag tog mitt KÖRKORT! 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Finns massor att välja mellan kan inte riktigt välja ut en enda låt till de.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare :P
16. Vad önskar du att du gjort mer?
 Tog mer vara på tiden! 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tänka mig in i saker och ting för mycke och analysera allting :S
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen och släkten.
19. Blev du kär i år? Big no no!
20. Favoritprogram på TV? One Tree Hill, Biggest Loser, Våra Bästa År och America's Funniest Home Video's + en massa andra :)
21. Bästa boken du läste i år? Emh teroiboken va den enda jag läste iår!
22. Största musikaliska upptäckten? Flogging Molly!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Hmm, kommer inte ihåg vad jag fick i födelsedagspresent. 
25. Något du önskade dig men inte fick? Piercing och tatuering ;P
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Familjen och släkten va över på fika! 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Inget som jag kan komma på just nu direkt.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Rockig om jag får säga de själv :D
29. Vad fick dig att må bra? Tiden som jag spenderade med mina nära och kära.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Joey Tempest ofcourse :D
31. Vem saknade du? Emma som pluggar borta i England!
32. De bästa nya människorna du träffade? Oj, de är lite svårt att välja har träffat så många goa nya människor dehär året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0