Älskade Ipod jävel

Att de alltid ska vara så jävla svårt att överföra musik till min Ipod jämt, förstår mig aldrig på hur jag ska göra och önskar att pappa hade varit här och hjälpt mig och pratat med mig med sin lugna röst men nu va han inte här så fick fixa de själv och till slut så gick, fatta hur glad jag blev då?! Att äntligen kunna fixa någonting själv utan mammas eller pappas hjälp vilket inte är ofta men nu hade jag inget annat val eftersom jag inte bor hemma längre och jämt har dom vid min sida vilket jag saknar väldigt mycke men de är väl dags för mig att börja bli vuxen snart, eller?

En nagel gick sönder idag för mig när jag städade så beslutade mig för att sluta gå och fixa naglarna så jag klippte av alla och de känns skit konstigt med korta naglar nu när man har haft långa sen nyår men som sagt de är en vanesak och dessutom så sparar jag in pengar på att inte fixa dom.
Ska gå och lägga mig tidigt ikväll och mysa med Skrollan hade jag tänkt men blir nog inte så eftersom jag ska plocka undan disken och diska sen hitta kläder tills imorgon osv :/ puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0