Får en sådan person ens vara yrkesvägledare?

Nu har jag äntligen kommit hem från att ha varit och pratat med henne på vuxenstudier och inte blev jag nå jävla klokare av de, fattade inte ett skit av vad hon snackde om, tror nog inte hon fattade heller vad hon pratade om för hon kom på sig själv i slutet att allt hon hade sagt va fel, asså hallå??? Får man verkligen vara en yrkesvägledare då? Herregud! Nej jag har tänkt att försöka boka möte med den andra yrkesvägledaren istället och se om hon är nå bättre och om hon kan förklara allt på ett bättre sätt så att man förstår fan.

Nej nu ska jag ta och gå in på csn:s hemsida och se om jag kan leta reda på lite information själv istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0