Fredag den 13:e

va fan förra fredagen inte denhär jävla fredagen men de verkar som om de är idag eftersom de första jag gör är att försova mig imorse vilket jag ALDRIG gör men jag hade ställt väckarklockan fel på mobilen men som tur va så ringde mamma min för att höra om jag va vaken så jag stressade arslet av mig för att hinna med tåget, om de inte skulle ha varit för att jag skulle öppna idag på jobbet så hade jag inte stressat utan bara ringt och sagt att jag hade försovit mig och kommer när kommer typ. Så ja min morgon började inte direkt bra men sen när jag kommer till jobbet så är chefen den andra efter mig som börjar jobba och berättar att vi bara kommer bli fyra som jobbar idag, kuuul?? NEJ! Får väl helt enkelt bita ihop och tänka att när jag slutat jobbet så är de äntligen HELG, som jag har längtat!
Efter jobbet så ska ut och övningsköra med mamma så SE UPP :D sen så åker jag med hem till mamma och pappa för att vila upp mig för de känns som om jag håller på att börja bli sjuk vilket jag inte vill bli :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0