Fretag

ÄÄÄNTLIGEN fredag, som jag har längtat till denna dag då man har slutat jobbet och de äntligen är helg igen. Vet inte riktigt hur kvällen kommer se ut idag, jag och Hanna hade pratat om att vi skulle gå ut idag för att fira hennes lillasyster Jennifer som fyllde 18 för någon vecka sen men sen har vi inte pratat något mer om de. Imorgon däremot så ska jag till min släkting som fyller år på alla hjärtans dag, själv så är man singel så får fira alla hjärtans dag med mina kompisar istället då jag ska på hemmafest hemma hos Elin, får se om de blir av för de va jag och Helena som skulle gå men nu har hon blivit sjuk :/ så får se. Sen hoppas man alltid på att få gå ner till Farbor sen vilket var väääldigt längesen man va där och shakade loss :P
Man får väl se vart jag dyker upp som sagt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0