Kattvakt

Direkt när jag kom hem från mamma och pappa (fick köra hem) så storstädade jag heeela lägenheten eftersom jag ska vara kattvakt åt mammas och pappas katt Skrollan och hon lever rövare överallt så jag måste få undan lite grejjer som ligger framme. Är dock inte riktigt klar med hela städningen har fortfarande lite kvar att damma och sen måste jag vattna blommorna, några blommor har redan dött :O ops :P
Eftersom jag tyckte att jag ändå hade varit så duktig med att städa lägenheten så bestämde jag mig för att baka en sockerkaka att fika med en kopp kaffe till så de är de jag sitter och gör nu samtidigt som jag kollar på tv men de är bara skit där :/

         

Kan berätta också att mamma och pappa åkte upp till Mora idag efter att dom hade lämnat av mig hemma hos mig för pappa ska åka Öppet Spår imorgon och förhoppningsvis så får han bra väder och glid på skidorna för nästa år så ska han åka Vasaloppet :D spännande och se hur de går för honom imorgon måste ringa och höra med mamma eller skicka sms med henne under dagen när jag är på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0