Line Dance

Hemma från att ha dansat lite line dance nu i 1½ timme och jag kan säga att idag gick bra på dansen och roligt hade vi också, tråkigt att min faster Anna inte va med idag men ikväll va hennes första kväll som hon skulle börja jobba natt så jag ska försöka lära henne dansen som vi lärde oss idag om jag fortfarande kommer ihåg den till henne :P Får se om de blir dom rätta stegen eller om jag lär henne fel, haha!

Jajuste de höll jag på att glömma att berätta hur de gick för pappa på öppet spår idag om de gick nå bra eller om de gick dåligt och såhär kan man väl säga, han hade tur i oturen den  stackarn. Han hade bra fäste med skidorna i början men sen blev de dåligt glid och han fick staka sig ner i nedförsbackarna vilket va tråkigt att höra för att skulle han ha fått en mycke bättre men turen som han hade var att ändå slog sin fjolårstid så iår blev tiden kl.06:39:32 - kl.13:45:19.
Starkt jobbat farsan Baloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0