Måndag morgon

"Underbara" måndagsmorgon, gick upp kl.04:15 idag så känner mig mäkta stolt över de att jag ens kunde masa mig ur sängen då när ändå är måndag, kunde egentligen ha sovit en kvart till men ville känna mig lite stolt idag.
När jag tittade nedåt sängkanten så låg lilla Skrollan där alldeles utsräckt och myste men när jag klev upp så blev de en jävla fart på henne, hon skulle vara med överallt där jag va men de känns riktigt skönt att få ha lite sällskap på morgonen. Apropå de så fick jag sällskap ner till station idag av en kompis som skulle iofs in till stan med tåget men inte klagar jag över att få lite sällskap på vägen ändå :) Hann dock inte prata så mycke eftersom de tar bara ungefär fem minuter eller att gå ner till station ifrån mig men de va i alla fall något så inte ska man väl klaga.

Så allt som allt så tycker jag att morgonen har börjat riktigt riktigt bra med andra ord får se hur resten av dagen kommer gå lika bra eller om den kommer gå åt helvete som vanligt?! De återstår att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0