Pappersifyllnad

Då har man rast nu då på jobbet och än så länge så har morgonen börjat ganska så lugn förutom att en pappa kom och lämnade ett papper som en fröken eller chefen skulle skriva på och jag va den enda där så jag fick lov att göra de så jag hoppas verkligen att jag fyllde i rätt nu och gjorde precis som man skulle :/
Nu har ännu fler barn kommit och är full fart där ute medans jag sitter inte i personalrummet och samlar krafter till att gå ut dit till vilddjuren!

Mamma hjälpte mig med att fixa så jag får ett sms som visar vart pappa är på Öppet Spår idag och jag har fått ett hittills där de stod, 10597 Mikael Bengtsson passerade Smågan kl.07:57:59. Förväntas i Mångsbodarna 09:03 och i Mora 14:33. Önskade verkligen att jag va där uppe med dom som jag brukar vara när pappa åker Öppet Spår :( får se till att vara med nästa år då pappa ska åka Vasaloppet istället.

Nej nu ska jag ta och försöka läsa lite i teoriboken innan min rast är slut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0