Skrollan hämtas idag :(

Precis nyligen kommit till jobbet och än så länge så är de bara tre barn här men jag börjar inte förräns om en kvart så de kan ju rulla i fler barn speciellt sen till frukosten. Jag har funderat lite på varför de flöt på så bra igår på jobbet de berodde nog på att vi va full styrka med personalen och vi va tre Bergakungsfröknar så man inte behövde stressa som ett svin eller att de blev för mycke att göra för de va för många barn utan igår va de några som va borta också och har sportlov vilket jag mer än gärna vill ha, har inte åkt skidor på hur länge som helst :( vilket är väldigt trist!

Efter jobbet eller senare ikväll så kommer mamma och pappa och hämtar Skrollan :( Nu vill jag mer än någonsin skaffa en katt, de är ett sånt trevligt sällskap när man bor själv, att ha någon som bara är där liksom behövs inte mer än så. Så nu är de verkligen dags för pappa att hålla öronen öppna på jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0