Vuxenstudier

Fick öppna idag igen på jobbet men idag så hoppade jag in istället för Helena eftersom hon är på Teneriffa den jäveln men hon både jobbar och har semester kan man väl säga. Så efter jobbet idag så har jag planerat in ett möte med en på vuxenstudier för att prata om csn lån och bostadsbidrag och skit eftersom jag ska söka in till universitet IGEN :/ kom in förra gången men tackade nej eftersom jag fick förlägning på mitt jobb vilket jag ångrar lite idag men gjort är gjort!
Sen fick man höra att Jessica tydligen ska börja plugga nu i mars om man allting går som de ska med jobb och sånt hit och dit :) Hon ska plugga till undersköterska vilket verkar ganska spännande men är inget för mig, skulle inte klara av att jobba inom vården, mamma har dessutom avrådigt mig från att göra de.

Snart kommer barnen att börja rulla in här så de är nog dags att börja fixa till lite här innan dom kommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0