Yrsel = Diabetes?

Mamma och pappa va precis förbi mig och hämtade Skrollan och Fanny följde med för dom hade varit och hämtat upp henne hos min faster, fatta att hon va glad att se mig :D sötnosen! Fick en present av dom också som dom hade köpt i Mora för att jag hade varit kattvak åt dom, en lila ljuslykta fick jag :) superfin va den och lyser fint.

Berättade för mamma och pappa att jag har börjat känna mig yr och orkeslös igår och idag även fast jag precis ätit och så att de inte riktigt känns bra och mår illa. Pappa vill att jag ska gå till doktorn för att göra en hälsokontroll och se om jag inte har fått diabetes eftersom de ligger i släkten, hoppas verkligen inte att de är något sådant utan kanske borde börja tänka på att dricka mycke vatten och äta lite bättre kanske till och med börja träna igen så man får igång döfläsket igen eftersom man har blivit lite av en slöfock efter man slutade jobba på City Mail :/
Nu är de fan dags att ta tag i saker och ting och komma i form till sommaren 2009!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0