Middag för 3

Idag efter jobbet så blir de att åka in till stan med Helena och köpa ett nitbälte om jag hittar någon som jag verkligen vill ha och sen kanske gå och kolla efter klänning på Gina som man kan ha på sig på lördag då Malin ska ha inflyttningsfest vilket jag och Helena ska gå på sen får man se om jag åker tillbaks till Väsby och går ut :) de visar sig!


Men ikväll så händer de andra bullar nämligen att jag, Helle och Jessica ska laga och äta middag hemma hos mig och dricka lite gott vin till maten sen visar de sig om jag och Jessica stannar kvar hemma hos mig och dricker eller om vi hittar på något annat som att följa med Helle hem till hennes kompis och dricker lite där eller något, får se som sagt vad som händer och sker :P

Hoppas bara att de blir en jävligt rolig och lyckad kväll ikväll vilket jag behöver och förtjänar tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0