12 JULI

Kom hem från jobbet för en halvtimma sen ungefär och har suttit och pratat med mamma lite i telefon nu, diskutera lite om att mamma och pappa ska åka ut till Sandhamn för att fira min stroebror (Patrik) som fyller 23 år på tisdag! Han jobbar där ute och är ledig och de är så fint där ute och mamma och pappa har semester så dom tänkte passa på att åka dit över dan då medans jag måste stanna hemma och jobba, de är så typiskt att jag jämnt ska jobba när de händer nå roligt.

Imorgon ska jag ska försöka komma upp i tid i alla fall och städa hela lägenheten eller så mycke jag hinner innan jag ska iväg och jobba kväll igen vilket jag ska göra ända tills på torsdag då jag åker till Hälsingland som sagt med mamma och pappa, vi ska campa!


Såhär såg jag ut idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0