Bara jobb och inge lek!

Jobbade till 01 igår och efter de så gick jag till Magget och träffade lite follk, eller men massa folk eftersom alla som man känner går dit typ och de är så bekvämt att de ligger precis vid station så de är nära hem för mig.
Som sagt så jobbade jag igår därför jag inte har uppdaterat så mycke, lite svårt att göra de på jobbet när man jobbar som personlig assistent.
Nu däremot så har jag precis ätit frukost och tänkte börja fixa iordning mig för jag ska jobba ikväll med så jag inte är ute i sista sekunden som jag alltid brukar vara men idag måste jag vara ute i god tid för jag ska möta upp henne som jag jobbar hos på parkteatern, Under Eken för att kolla på nån pjäs som hette Älskade tror jag, någon som vet vart de ligget nånstans och kan ge mig vägbeskrivning?!?!?!?! Hatar verkligen att åka till ställen som jag inte hittar till, känner mig som ett fån då jag måste fråga folk om dom vet vart de ligger, hoppas att de är någon som vet fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0