Behöver jag glasögon?

Kommit hem från hemligheten som jag har gjort idag och idag kan jag faktiskt säga att de gick väldigt bra så jag är nöjd! Efter jag hade gjort min hemlighet så mötte jag upp mamma och tre av hennes arbetskollegor för att gå och äta lunch på Farbror & co nere i centrum, tyvärr så kunde vi inte sitta på uteserveringen eftersom de ösde ner ute förut. Som vanligt så tog jag Farbrors hamburgare med pommes & beaniessås som är himmelsk god, man orkar aldrig äta upp allt för de är så himla mycke utan fick lämna halva.
Klockan 14:00 så ska jag vara nere i centrum för att gå och göra en synundersökning eftersom jag har märkt att när jag övningskör med mina föräldrar så ser jag skyltar jätte dåligt och mycke senare än alla andra men blev chockad över hur mycke man kan ta betala för en synundersökning, 270:- bara för en liten simpel synsundersökning. Hoppas verkligen inte att jag behöver nå glasögon men de kanske underlättar min körning däremot!
Ni får veta sen vad resultatet blev!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0