Girlfight

Att jag alltid ska göra så att de blir bråk jämnt, igårkväll så började nån kille säga saker till mig och då gick jag fram och konfronterade honom och frågade varför han står och säger sånna saker och sen kommer min kusin och säger att vi ska gå hem men då kommer den andra killens kompisar dit och så blir de bråk mellan min kusin och dom andra killarna och jag hamnar i mitten av allting. De blir knytnävar hit och dit och till slut så hamnar vi i en hög på marken jag i mitten :/ sen kommer min kusins ex kompis fram och börja dra mig därifrån och säga massa saker och börjar mucka gräl med mig så de slutade med att hon och jag står där och slåss mot varandra. När vi stod där och slogs mot varandra så kommer de två killar och drar isär oss två sen började hon kalla mig en massa saker och mitt adrenalin pumpar så kommer några kompisar fram som såg vad som hände och pratade med mig men jag kunde inte lugna ner mig utan började gå hem och när jag kommer hem så ringer min kusins ex och frågar om jag vill komma ner och lämna ett vittnesmål till polisen vilket jag har gjort många många gånger tyvärr. När jag väl kommer ner så är polisen där och tjejen som jag hade bråkat med så efter jag hade lämna mitt vittnesmål så pratar jag ut allting som hände med denhära tjejen och de va tydligen ett missförstånd för båda hållen för hon försökte bara ta mig därifrån eftersom jag hamnade mitt i ett killslagsmål men de va inte så jag uppfattade de men de hela slutade med att vi blev vänner och inge onda baktankar längre så de kändes skönt.
Så såg min kväll/natt ut igår, vad gjorde ni?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0