Glasögon

Nyss hemkommen från synundersökningen och de visade sig att jag behöver glasögon när jag kör bil och jag valde ut ett par svarta snygga från Prada och så fick jag ett par glasögon på köpet men jag ville ha dom som solglasögon så fick betala en summa för de, ett par pilotsolglasögon. Så om ni ser mig ute på vägarna sen när man har tagit körkort så kommer jag ha mina snygga glasögon på mig men de kommer ta 3 veckor innan jag får dom. Så om 3 veckor så ska jag lägga upp en bild på mig i glasögon så får ni bedömma om jag verkligen passar i de :)
Nu när jag kollade efter så tror jag de är glasögonen som jag la upp en bild på i mitt tidigare inlägg som jag beställde, haha! Vilket sammanträffande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0