Grillning + Farbror

Jessica ringde mig imorse (onsdag) eftersom vi hade bestämt  igår att vi skulle bada på Ekebobadet idag men jag va så trött så jag orkade inte svara utan somnade om istället. När jag väl hade vaknat till liv så bestämade vi oss för att gå ner och kika lite i centrum och sen handla mat för att sen åka hem till henne och grilla vilket är ett måste nu när de är så fint väder :D
Maten va uuunderbart god och har verkligen saknat grillad mat och kött blir mycke mycke godare när man grillar de istället för att steka köttet i stekpannan, är de någon som håller med om de eller är de bara jag som tycker de?
Blev för mätt efter vi hade ätit upp maten så jag åkte ner till Farbror för att möta Helle och Cecilia eftersom Jessica skulle upp imorgon och jobba. Alex kom och gjorde oss sällskap så de blev några cider och lite mat även där, tycker jag äter hela tiden men gott vare i alla fall. När Farbror sen stängde så skulle Jocke hem till Märsta (han jobbar på Farbror) så Helle,Cecilia och Alex bestämde sig för att dom skulle hänga med men de orkade jag verkligen inte idag utan jag längtade hem till sängen så vi sa hej då istället och jag gick hem och jag ångrar inte att jag gjorde heller för nu håller jag på att somna så nu blire bums i säng :)


Ingen sommar utan svenska jordgubbar






Fredrik och Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0