Guldstjärna

*Klappar mig själv på axeln* för jag har varit JÄTTE duktig idag.
Mamma stannade tyvärr inte och lunch hos mig utan hon ville åka hem för hon behövde göra saker hemma så jag gjorde iordning lunch själv och när jag hade ätit upp så gick jag och handlade mat med dramaten, kände mig som en gammal tant när jag gick omkring med den men de va jätte skönt för då slapp man släpa på tunga kassar. Möttet en kompis som va snäll och frågade hur de gick med mig och min kusin i fredags då vi hamnade i bråk med några och fick stå och prata med Farbror polisen i nån timma och ge vittnesmål som ni kan läsa om i ett tidigare inlägg. Möttet även min ex mamma när jag va och handla och hon bjöd hem mig på fika så jag ska ringa henne någon dag och gå över :)
Direkt när jag kom hem så plockade jag in alla varor och planterade om min pelagon som står på balkongen till en större kruka så den kan växa och bli ännu större.
Ger mig själv en STOR guldstjärna!


Äggröra med bacon och paprika på mjukt/hårt bröd




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0