Helvetet börjar imorgon :(

Fått lite mat i mig nu och de blev makaroner och köttbullar som gick enkelt och snabbt att laga ihop för jag va jätte hungrig och ville ha mat så fort som möjligt. Har även diskat efter mig så jag har de klart och ångesten börjar komma krypandes nu inför att jag ska börja jobba imorgon igen efter att ha varit ledig i ungefär 1½ vecka. Min samordnare från jobbet ringde mig för en liten stund sen och undrade om jag kunde byta mina helgpass mot en av assistenterna i augusti så nu har jag suttit och klurat lite på de och jag bestämde mig för att jag kunde göra de för jag hade inte planerat in något viktigt.
Som sagt, som jag sa tidigare så ska jag börja söka jobb och de ska jag göra NU på momangen innan jag somnar för annars kommer jag bara att skjuta upp de som vanligt, gör alltid de och blir så sur på mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0