Home sweet home!

De första jag gjorde när jag kom hem de va att sätta in alla viktiga papper i pärmen så man får undan de och fixat lite nu vankas de lunch här snart, ska ta och fråga mamma om hon vill stanna och äta lunch med mig för de blev så att mamma skjutsade hem mig istället eller rättare sagt jag övningskörde. Pappa gick upp vid 5 imorse och de orkade jag inte så han fick åka själv till jobbet så jag fick sova lite längre :) Vi åt inge frukost ute på altanen idag eftersom vädret inte tillät de men efter frukosten så tittade solen fram lite så då gick jag ut och tog mig en morgoncigg medans Fanny (våran hund) låg och lekte i gräset och Skrollan (mina föräldrars katt) kom och busade lite hon med.
Nu ska jag gå och fråga om mamma vill stanna på lunch tänkte jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0